Doglogg

Doglogg = Min andra blogg som jag använder till att uppdatera hussar och mattar om vad som händer under promenaderna jag går med deras hundar. Bloggen uppdateras efter varje promenad. Här är den om någon hundintresserad människa slinker förbi här. Själv letar jag alltid efter fina hundbloggar.

Om jag inte sagt det här förut så har jag gått och blivit professionell dogwalker på senare dar. Har fram till studenten endast ett par vovvar jag gar ut med några dagar i veckan. Sen blir det rastning på heltid som gäller.

www.dogwalking.se
Det är detta (ovanstående) företag jag är "ansluten" till.


Fluffmonster - nu är båda två trimmade (Abbey till vänster, Angus till höger)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0