Jag vill

Jag vill aktivt kämpa för att göra saker som fungerar felaktigt till saker som fungerar. Jag vill förändra och göra skillnad. Och jag vill få människor att vilja göra det samma. Jag vill få människor att orka se det felaktiga. Det finns mycket att förändra och kämpa för, men vi är många att göra det. Det finns så många områden jag vill finnas på och så många frågor jag vill påverka.

Kände bara för att få ut det...

Idag har jag ägnat mestadles av tiden till att planera, skriva och läsa. Egentligen är jag aldeles för splittrad i tankarna för att kunna skriva något vettigt inlägg idag. Hoppas ni har överseende med det och att jag avslutar detta inlägg här.

Det får bli en bildlig dag på Globalthought denna långsamma söndag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0