biologi- och miljövetenskap

Igår hittade jag min framtida utbildning!

På SLU i uppsala finns en rätt så ny utbildning där man utbildas inom biologi och miljöfrågor. Detta kändes som ett helt rätt val för mig. Det är ju några år tills dess men det känns kul att det finns en öppning där framme att se fram emot.

För er som inte vet så är SLU (sveriges lantbruksuniveristet) ett stort universitet där man forskar och utbildar i allt från gener och molekyler till växthusefekten.

Se deras film (17 min) där du får en klar bild om vad SLU är och vad dom sysslar med. Man lär sig mycket i filmen, den handlar inte bara om deras utbildningar. Den är jätte bra enligt mig =) 

SLU för livet  --->  http://www.ucl.slu.se/info/slu_klum_17.html 

läs mer på hemsidan www.slu.se

Kram Mathilde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0