Nu får jag snart ta och skärpa mig

Jag saknar min blogg så nu får jag ta och skärpa mig. Nog ska jag väl hinna med några inlägg även om det här j*vla arbetet tar upp all min tid. På Tisdag ska det vara inlämnat ochdå är allt färdigt för denna termin. Imorgon blir det engelska prov på schemat som jag inte förberett mig ett dugg till. Känns inget vidare. Men jag måste medge att det här arbetet med klimatpåverkan har fått hela mitt intresse dessa veckor. Ändå är allt kaos och stycken ligger huller om buller. Men jag får lämna in det på Tisdag hur det än ser ut så får vi se vad lärarna säger. Det är ett arbete som går ut över flera ämnen så det känns som att jag vill göra det extra perfekt!

Solade på gården idag med lillasystern. Skönt var det men gud vad det ska vara svårt att bli brun!

Det här projektet jag startade med så kallade "engagerade bloggar" det har även de stått lite i skym undan då jag tänkte att de första inlägget skulle bli inledningen i mitt arbete. Vad medarbetarna i projektet säger om det vet jag inte. Får ta och mejla dem nu i veckan. För inledningen är i stort sett klar allafall.

Nu är jag riktigt trött... Godnatt<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0