En möjlighet till dig med blogg

Du har hört det förut och jag säger det igen. Vårt klimat står inför störa förändringar och dessa förändringar hotar oss och allt annat levande på planeten. Det är det lilla som i som vi individer gör som skapar skillnaden. Vare sig den är posetiv eller ej!

Genom att publicera en text / månad på din blogg kan du skapa en debatt bland dina läsare och få dem att få upp ögonen på problemet. Vi behöver inte göra allt, vi kan inte göra allt, men vi kan göra lite och jag tycker det är vår skyldighet. Så genom detta projektet ger jag Dig möjlighet att göra en liten skillnad.

Alla texter är välskrivna och intressanta. De är till för att intressera dig och dina läsare och förhoppningvis ge dem en liten tankeställare. Man måste inte hålla med om innehållet i texten för att publicera den. Det hade bara gjort det ännu mer spännande om alla medverkande bloggar som publicerar dessa texter kunde skrivit en egen liten kommentar under texten med deras egna åsikter.

Alla medverkande bloggar är välkomna att lämna in egna texter som vi kan publicera som månadens inlägg. På detta sätt får du chans att synas på flera bloggar runt om i landet och på så sätt få fler läsare, samtidigt som du gör en god gärning i fom av ett litet steg närmare en engagerad och hoppfull värld.

Skicka ett mail här och nu till [email protected] så är du automatiskt med på maillistan om att få nästa text...



Kommentarer
Postat av: Asall

sv: Gärna här är min meil:

[email protected]

2008-08-19 @ 17:11:01
URL: http://taslimi.blogg.se/
Postat av: ANGELICA

Svar: Jag menade att jag inte hinner läsa hela texten idag för har mycket att göra! Puss

2008-08-19 @ 20:03:10
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0