18 år...

...Imorgon

image128


Den trettonde april i morgon och min artonde födelsedag! Egentligen tycker jag sjutton år räcker. Men man vill ju gärna fortsätta leva, så jag får väl bli arton. Rätt skönt att bli myndig i allafall (tror jag). Ett rolig födelsedagskalas blir det allafall, hehe. Mina två närmsta kompisar, pojkvän, mormor och morfar, Pia&Bo f(amiljens bäste) vänner och mina kusiner och kanske kusinbarnen. Kanske även Bos dotter och hennes man kommer med. Och så Pias dotter Annie kanske tittar förbi. Det blir en galen blandning av folk, det passar min födelsedag =)

Det blev mycket om kor igår. De sista inläggen tycker jag blev väldigt röriga, var så sjukt trött. Vill hälst slänga dom men jag kämpade så länge med dom, hehe. Aja, det kan förhoppningsvis vara intressanta att läsa åtmonstone.
Kram Mathilde, 17 år <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej och grattis på 18-års dagen i förskott :-)
Tack för dina tankar om "att bo på landet". Jag älskar också att vara på landet men min formulering var inte tänkt som att jag vill bo mitt i buschen utan mer tillbaka till Uppsala från Stockholm. Jag är uppvuxen där. Som tur
var så vill inte alla bo på landet. De flesta som jag känner vill bo i stan med alla bekvämligheter nära. Jag gillar att sticka ut i skogen och traska runt och att vara vid havet och andas in den härliga havsbrisen. Det ger lugn till sinnet och jag blir fylld av energi. Efter några dagar är det dock ganska skönt att komma im till civilisationen igen. Hoppas att du hade en mysig stund i skogen!

Mvh Cecilia

2008-04-12 @ 16:10:34
URL: http://tonarsmorsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0