Tillbaka till verkligheten

Idag var första skoldagen efter fem veckors praktiik på Holma gård + en veckas höstlov. Ingen mjukstart precis, tre prov att plugga till nästa vecka. Sedan är den en massa nationella prov för resten av terminen. Och ett muntligtframförande på Svenskan ska vi också klämma in. Jag valde att prata om välfärd och dess konsekvenser på hälsa och planet. Så av det kan jag nog skriva någonting och redovisa på bloggen, hade jag tänkt. Två månader av engagerade bloggar har gått bort nu. Medan jag sitter här med tre halv färdiga texter som hade kunnat passa som månads texter. Det är ju så mycket hela tiden! Nu ska jag försöka plugga lite till genetik prvet på tisdag nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0