Söndag

Ja, då var det söndag kväll och jobb imorgon. Igår kväll tittade jag och lillasyrran på "In to the wild" för femte gången tror jag. Jag älskar den filmen, fast den är väldigt tung att se. Jag blir lika djupt rörd varje gång jag ser den. Huvudpersonen i filmen känner jag verkligen att jag kan identifiera mig med. Han sätter på något sätt ord på mina kännslor. Och det är precis det jag har svårt för.

Jag har ställt en fråga på tjejforumet "stylesearch" som jag tänkte undersöka lite och skriva om sedan här på bloggen. Frågan lyder: Varför sminkar du dig? Och du får gärna svara på frågan här genom en kommentar ocskå. Som jag skrev i inlägget där så kan svaret vara hur långt eller kort som hälst, men du får gärna skriva så utförligt som möjligt med tankar och kommetarer med mera.


Midsommar i småland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0