Hundporträtt - Konstblogg

Tänkte att jag skulle utnyttja möjligheten att presentera bloggen jag startat för min konst. Det är än så länge endast porträtt det rör sig om. Men jag har även för avsikt att sätta mig ner med färg och papper och bara låta kreativiteten flöda fritt. Det ska jag se till att göra också, men just nu är det fullt upp med beställningar. Jag tecknar egentligen porträtt på alla djur och människor men då jag började med att lägga ut bilder på hundar jag tecknat så tog det liksom fart på det området. Så hästar, katter, människor och andra djur kommer väl att dyka upp så småning om.

Men hur som helst, besök gärna bloggen! Jag håller också på att ordna en hemsida för att samla information och sådant. Bloggen håller jag uppdaterad med foton under processen från streck, till färdigt porträtt. Just nu håller jag på med en lapsk vallhund vid namn Lahkoe. Jag porträtterar av honom i blyerts på ett A4-ark. Kan ju alltid lägga upp några exempel här.
Här är länken ---> www.mathildesgalleri.blogspot.com ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0