Videoblogga

Hej igen!
Tanken slog mig. Kanske kan jag prova att videoblogga? Hade nog varit perfekt träning för mig. jag har svårt att formulera mig med tungan och ord och allt sånt där. Så det kan nog vara bra att försöka komma in i det. Tänk om jag till och med skulle försöka göra det på engelska? Nej, nej det blir för svårt. Jag börjar på svenska. Men ni ser, meningarna kommer så snabbt att jag knappt hinner få ner dem med fingrarna. Varav ännu en anledning för att filma in inläggen finns till.
Ja jag ska nog försöka. Måste ju inte lägga upp det om det blir helt och hållet misslyckat och jag bara typ sitter och mumlar obegripliga grejer.
Jag tittade på videosar av en helt underbar tjej (och även av hennes lika underbara man). Jag MÅSTE bara länka och rekomende från roten av mitt hjärta. Denna tjej pratar så äkta och öppet om EXAKT allt som jag känner de starkaste känslor för, ALLT! Flera gången har jag upplevt det i böcker när folk skriver formuleringar som tagna ur mitt huvud. Nu hörde jag det för första gången på videos vilket kändes roligare på ett sätt för man kom så nära henne. Oh vad jag hade älskat att lära känna henne. Varför ska jag ha social fobi, och engelsk fobi!?
Men jag bryr mig inte. Nu åker jag till Hawaii, så får det gå som det går helt enkelt.
Så nu vill jag lägga ut en liten video från yuotube på den fantasiska Leija Turunen. Och när jag nu skulle hitta en video att länka till så hittade denna, som är just om vad jag skrivit om nu. Hehe. Så det passar ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0