Påsk i Norge

Nu, imorgon bitti kl 05.00 sätter vi oss i bilen (är tanken). Vi åker till Norge för att fixa i ordning hytta iför nya det nya årets varmare hälft. Det ska bli så obeskrivligt underbart att öppna bildörren och springa ut i den älskade Vissevågsluften och se alla bekanta kvistar och mossbitar. Och resan upp, med hela älskade familjen (Haha, i ögonblicket jag skriver hela älskade familjen hör jag pappa i köket "FAAN!". Lite komiskt, men inget ovanligt när han håller på med matlagningen.) Hur som hälst, att sitta i bilen och vara på väg, kunna sitta och lyssna på musik och studera landskapet som glider förbi utanför. Det är en sån trygghetskänsla för mig (när det är med min familj och till Norge vi åker). Det är bara så tråkigt att man fiser ut massa koldioxid hela vägen upp bara! Och så har jag gått och blivit lite farträdd på gamla dar också. Jag är börjat bli så rädd för att krocka, eller att någon ska krocka med oss, eller vad som helst. Vill inte tänka på det. Så, nu tänker jag inte på det mer!
Det är så tråkigt att jag inte kan lägga upp bilder på bloggen mer! Den bara hänger upp sig VARJE gång jag försöker! Traahh! :( Ville visa bild på mitt magnifika gigant äpple som jag och mamma köpte idag på torget. Jag är fortfarande proppmätt!
Jaja, jag är tillbaka söndagkväll!
Ha en glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0