Bara liten update

Fem dagar sedan jag skrev sist. Ville bara göra en liten uppdatering. Idag var vi i Vallåkra naturområde, mina föräldrar, hundarna och jag. Det var underbart, jag kände mig HEL! Jag och hundarna sprang på en äng och vi åt lite gräs (ja, jag kunde inte låta bli, bara lite) och maskrosor, tussilago och kirskål.
Jag håller på med lite olika projekt just nu. Och jag har börjat vlogga lite smått. Jag har svårt för att uttrycka mig i tal då jag hämmas av rädsla att ta plats och höras. Men jag tänker att om jag bara fortsätter att prata så här inför en kamera så vänjer jag mig. Och jag vill ju hitta min plats... Så snart ska jag lägga ut små videos där jag babblar lite istället. Fortsätter såklart skriva ocskå, man gör vad man känner för, helt enkelt, och vad man tror och känner leder en i rätt riktning.
Nu måste jag gå, tack för att du tog dig tid att läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0