Hästar

Jag har gått och blivit sjuk. Majs har smittat mig, hon har varit sjuk ett tag nu, inte kunnat prata. På mig sitter det typ bara i halsen, men jag har inte tappat rösten. Det kliar bara en massa, hela tiden. Blev livrädd igår när jag tog hostmedicin och hela halsen bara plötsligt slutade fungera. Det var som om den förstelnade och  det kändes som om luften inte kunde passera. Jag blev svinyr och trodde jag skulle svimma. Sprang in på toan och drack, funderade på vad jag skulle göra men sen fösvann det. Var lite tveksam om jag skulle ta medicinen idag. Provade lite i taget och det gick bra. Konstigt...

JAG SAKNAR HÄSTAR!!!

Jag har suttut mesta tiden idag och tittat på Ponnyakuten. Ja, jag är konstig... Men sån är jag. Det är för det första någonting med filmningen som fångar mig. Och så har jag alltid varit svag för sådana program. Allt som har med hästar att göra är som klister för mig. Egentligen gick jag bara in på SvtPlay för att se om det fanns något att se. Hittade det, såg ett avsnitt och sen var jag fast. Nu har jag sett åtta avsnitt. Men jag har pluggat lite också idag faktiskt. Tänkte lägga mig tidigt idag med då jag vill ha lite ork då jag ska ta mig ut till hundarna jag ska gå ut med imorgon. Egentligen borde jag stanna hemma tror jag men nu är det försent, jag har ju inte sagt till ägarna att jag är sjuk. Hoppades in i det sista att det skulle vara över till imorgon. Får väl se hur det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0