Tankens kraft

Undrar hur mycket det är som styrs med tankens kraft... Det är nog mycket mer än vi vet alla fall. Ibland blir jag rädd att tanken avgör mycket mer än vad vi någonsin kan tro. Men det är väl bara för att jag tänker för mycket. Jag skrämmer verkligen upp mig själv ibland. Jag tänker på det här med hur komplext allting är, livet. Och jag kan inte tänka så längre, det kan inte vara meningen att man ska tänka på det, för det är när jag tänker på det som hela verkligheten bara försvinner och jag tror att jag ska bli förlamad och galen. När jag får den känslan börjar jag le, trumma med händerna och kanske börjar skutta eller sjunga om det är förutsättningar för det. Allt för att lura kroppen att vara stark och glad. Jag tror vi kan påverka så mycket med bara tanken. Jag tror också vi kan hjälpa sjukdomar på traven med att vara negativa. Därför får jag också panik då jag känner att min kropp och själ är nedstämd. Vill bara flyga upp i luften och landa på ett happy place. Vill aldrig med i mitt liv vara negativ, nedstämnd och missnöjd med allting. För det förstör en! Förgör en!

Så.. Lala lala laaa =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0