Oförglömligt minne

Livet är så vackert.



När jag gick och la mig igår var jag full av av kärlek till alla människor. Jag tänkte på alla underbara fantastiska människor som fanns på min och Karins studentfest. Höll på att bubbla över av kärlek till dem. Alla är så hjärtegoa och omtänksamma. Jag hittar inga ord nu. Jag var så glad och tacksam, så full av tacksamhet! Så lycklig över att det finns så många underbara människor och att de fanns omkring mig igår. Kan inte tacka alla nog. Jag har inte varit så glad på så länge jag kan minnas. Jag har aldrig i mitt liv känt mig så social heller, eller så lycklig att stå mitt emot en annan människa, jag var så upprymd av stämningen på gården. Massvis med människor kom, runt 100 st. Alla människor som jag fått äran att lära känna tack vare mina underbara föräldrar. Det känns som en enda jätte stor familj. TACK ALLA NI UNDERBARINGAR!!







Så nu är skolan slut... Jag är en djurvårdare. Nu ska jag åka till Norge om ett par veckor och bara vara hela sommaren. Sen ska jag gå ut och rasta hundar dagarna i ända ett tag, tills jag sparat ihop lite pengar. Därefter vet jag inte. Jag vet egentligen inte innan dess heller. Men planen jag har i dagsläget ser ut så. Jag hoppas att jag och Alex kommer iväg på en vandring tillsammans. Jag blev så jätte glad av att prata med henne igår och upptäcka lite av en själsfrände!

Festen var UNDERBAR! Tack snälla älskade föräldrar som ordnade med denna fina tillställning för oss! Älskar er mest av allt. (Och jag älskar alltet väldigt mycket!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0