Just love this

Jag hittar inga ord för det här det är bara helt fantastiskt att se de här varelserna, deras ögon, deras blickar och rörelser och man kan nästan till och med se deras tankar. Åtminstone ser man att de tänker. De är som små dagisbarn som undersöker världen. Och i sådant behov av närkontakt och kärlek. Tänk att få umgås med dem, och ta hand om dem i verkliga livet borta i Borneo.

Den här filmen är bara för underbar, var tvungen att ladda upp den här så att jag kan titta på den varje dag.



Anledningen till att jag laddar upp en massa apfilmer just nu är att jag håller på att plugga på ordningen primater. Ska ha prov på fredag. Så nu söker jag land och rike (hemsida och sajt) efter bra apinformation. Skatter som den här gör mödan värd (kan man säga så?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0