Bildredigering

Så roligt det är att redigera bilder! Jag menar inte på photoshop nu, det är så invecklat. Nej jag menar på det här simpla programmet som jag fick med min laptop. Det vanliga windows fotogalleri eller vad det nu är det kallas? Man kan klicka på "rätta till" och sen göra lite justeringar. Typ ljusstyrkan och färgerna och lite sådant smått och gått. Inte viste jag att det var så här kul att redigera. Jag har inte gort det på det är sättet innan. Bara i photoshop, lagt in lager och sånt. Men minsta lilla gnutta färgskilldnad och bilden blir som förbytt! Här kommer några foton från Norge i somras som jag precis redigerat.


Orginal till höger - förstorningsbart







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0