En akvarell på Abbey



I Norge målade jag jätte mycket. Men fan, jag kan aldrig ha tålamod nog att få klar någon. Denna ovanför är den enda som jag bestämde mig för att göra klar och faktiskt avslutade. MEN den är inte klar för det! När jag ser den nu ser jag ju att det inte alls är klar, den har ju knappt någon färg ens, för det första. Det här fotot är dock inte taget efter det att jag ansåg mig vara "klar" kom jag på nu, jag kämpade på ett tag till innan jag med en suck la i från mig penseln. Nu ska jag sätta mig och måla igen. Ska låna pappas Akryl och göra ett helporträtt av Angus på duk. Har aldrig målat med akryl förr. Ska bli riktigt roligt! Jag tycker akryl verkar skit kul, men jag vet inte vad jag tycker om plastfärg med massa gifter i...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0