Minnen från valptiden, 45 bilder!!

När jag bläddrade igenom datorn efter en bild på villie så hamnade jag på ställen jag inte varit inne på på evigheter. Mappar där bilder från Angus valptid låg sparade. Jag blev alldeles nostaligsk! Tänk vad åren har gått, nu fyllde han precis 4 år.

Följ Angus under hans första år.

image28
Här är han hos uppfödaren bara någon vecka gammal. Vi träffade honom för första gången.

image29
Här tar han avsked av uppfödaren Agneta och sitter strax i bilen på väg till sitt nya hem.

image30
Allra första tassavtrycken på våra golv.

image31
Det första han gjorde var att bajsa (på vår vita matta) Jo, välkommen hem! <3

image32
Nyfiken liten knatte, dom första dagarna, fyllda med upptäckter

image33
Fullfart var det på honom

image34
Men även Angus blev trött. Och i mammas knä var  det mysigt att nanna.

image35
Asså är han inte söt?

image36
Måste provbita i alla nya leksaker

image37
Leksakerna som var Överallt!

image38
Även mattes fötter måste man provbita

image39
Och filten

image40
Och lillmattes penna..

image41
Sen somna man igen. Med skunken i munnen..
image43
Är man liten kan man bada i köksvasken, det var spännande...

image44
...enda tills man blev blöt, då va det inte kul längre!

image45
Träffade mormor och morfar för första gången.

image46
Och deras airedaleterrier Tim, som blev morbror Tim. Då var Angus inte stor!

image47
Angus växte i tackt med grönskan som började växa på träd, buskar och mark. Och gud vad han låg och gäste i solen!
image48
Började trimma lite smått.. Brås på pappsen gör han!

image49
Han vet vad han vill.. Nu börjar han trotsa och spela tuff!

image50
Men ibland tycker jag att han överdriver!

image51
Bakom benen på pappa står han och ser tuff ut.

image52
Han växer så det knakar.

image53
Softigt att sitta och åka runt i cykelkorgen.


På hundensdag i pildamsparken provar Angus agilitybanan, modigast av alla!

image57
Sen visar han upp sig, stålt som en tupp, i hundrasparaden!

image58
Sen åker vi som vanligt till Norge. Angus första sommar i Norge! <3

image59
Där tappade han sin första tand!!

image60
Härliga minnen, vår bebis första Norgesommar

image61
Sommaren fortsatte hemma, tillsammans med lilla bonnie. Angus första stora kärlek!

image62
Dom hade mycket skoj tillsammans!

image63
Och även stunder då det var mindre skoj...

image64
Vi åkte till stranden, coh även Angus fikade.

image65
Bonnie var också med. Här sitter hon och filosoferar.

image66
Nu har han vuxit till sig ordentligt.. Blivit tonåring har han

image67
Första riktiga trimningen hos Agneta. Bara en pinne blev det kvar av honom

image68
Sen blev det jul...

image69
Angus har vuxit och blivit Stooor

image70
Men har gosar fortfarande i sengen

image71
Gullevovv

45 bilder  tror jag det blev, herregud. Endå ansträngde jag mig för att jag inte skulle lägga ut för många.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0