Hemmagjorda modellbilder!

Igårkväll roade jag och lillasyster Maja oss med att leka modeller och fota amatörfoton. Vi skapade vår egen lilla fotostudio och klädde oss med alla möjliga kläder vi hittade i garderoberna. Vi använde en lampa som  säkert kan lysa upp en hel natthimmel. Den lyser verkligen sjukt starkt och ögonen tårades när vi råkade rikta den för mycket mot varandra.

Så här såg vår studio ut!
image78

Vi satt och kollade i tidningar för att få lite insperation..
image79

Maja fick göra lite reklam för sin egendesignade klänning..

image87

Kolla här så dåligt vi fotade i början, benen blir liksom jätte korta vi ser ut som små hobbits i sagan om ringen. Men vi lär oss under tiden som vi håller på. Det är jätte roligt. Ni ska se förändringen sen på de sista bilderna.


Vi längtar till sommareeeeen!
hehe hela tiden kom vi på oss själva med att bara välja sommarkläder.
Här är lilla Maja med en söt sommarklänning och mammas solhatt.
image92

Nej nu måste jag faktiskt plugga!


Har skjutit upp allting hela lovet så nu sitter jag här med allt mitt "måste"

Får lägga ut fler bilder sen..

Och så tänkte jag skriva ett inlägg med lite tips på hur man gör sina egna modellbilder hemma.
Så titta förbi snart igen...

Kram Mathilde<3


Kommentarer
Postat av: maria

Hahaha va gulligt...kul o stada undan allt sen! NOT!

2008-03-25 @ 11:21:33
URL: http://www.mariaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0