Gud, nu har jag glömt det igen

Ni som har anmält er till projektet engagerade bloggar, ursäkta mitt dåliga flyt. Jag märker att jag verkligen tar tiden som den kommer, det är inte mycket som blir klart när jag tänkt det. Men första texten är allafall klar och jag ska genast skicka ut den till er. Skriver i mejlet hur jag tänkt ni kan publicera den.

Kan även passa på att säga att är det någon som är intresserad av att hänga på så är det varmt välkommet, ju fler vi är desto bättre. En liten kort presentation om projektet kan väl vara att det hela är ett försök att sprida lite intresse kring en ändrad attityd till klimatförändingarna. Blev det rörigt? Min tanke är allafall att det är vår attityd till klimatproblemet som är det själva problemet och att det är här vi måste lägga energin, vid sidan av att hitta ny teknik givetvis. Men fler människor måste få ett nytt tänkande, och det är det jag vill försöka hjälpa till att sprida på mitt lilla vis.
    Genom att alla typer av bloggar publicerar dessa texter når budskapet ut till läsare av flera olika målsgrupper och intresse kan förhoppningsvis spridas.

Jag är enormt tacksam om någon mer ville ställa upp, vi är en så länge ca 10 stycken har jag för mig. Alla som vill turas om att skriva inläggen som kan handla om vad som hälst så länge det väcker ett intresse kring fortsatt hållbar utveckling! Mejla mig på [email protected]
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0