Skönt


... som sagt, skönt att man kan komma in och skriva av sig igen här på bloggen. Har haft så mycket att skriva hela veckan. Just nu är allt försvunnet ur huvudet (som vanligt när jag väl sitter vid datorn) men det dyker väl upp igen. 
   Just nu sitter jag alla fall och skriver skolarbete, ska skriva lite allmän fakta om ett antal hundraser. Just nu letar jag förgäves efter någon vettig sida som skriver om schäfterns pälsvård. 


image92
Den fina schäfern heter Zero och fotot är taget av Tiina Huuhka



   Jag måste verkligen fixa till bloggen snarast, den känns så skabbig. Till helgen kanske det blir storrenovering?

Ska fixa ett rejält arkiv i marginalen med massa intressanta kategorier där det ska i sin tur fyllas på med massor av spännande klimat- miljö- och "allt möjligt läsning". Så var tanken!

Kraaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0