Rösta på miljöpartiet

Fan, den där debatten tände mig...

Nu har jag hunnit sansa mig lite dock efter mitt förra inlägg för typ två sekunder sedan. Snabb i vändningarna.

Nu vill jag säga några sansade och förnuftiga meningar. Jag vet ju att detta kommer nå ut till många och betyda väldigt mycket för valresultaten eftersom min blogg är så kolosalt stor men nästan 5 unika besökare om dagen, ibland till och med 10!

Vad jag ville säga var följande:

Rösta på miljöpartiet. Om inte för framtiden, om inte för att minska förödande konsekvenser för människor, djur och miljö här och på andra ställen av planeten, om inte för att minska lidande, minska utsläpp, minska utmärgling, om inte för att öka chanserna för hotade arter att överleva, om inte för rättvisa, om inte för långsiktigt tänkande, hållbara lösningar, långsiktiga mål, om inte för en ljus framtid, så för mig...


Det gör ni va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0