Swepix

Sitter här och sitter. Nyheterna står på, en massa eländigheter. Varför aldrig ett nyhetsprogram med goda nyheter? Är inte det minst lika viktigt att visa? Jag känner att jag ätit lite för mycket till middagen. Det är en obehaglig känsla att känna sig proppfylld i magen. Jag älskar känslan av att magen är platt och tom, men ändå inte så att man är hungrig. När man har ätit så där precis lagom i flera dagar i sträck. Vi har fått en massa måltidsersättningar hemma så till lunch åt jag en "chokladkaka" som skulle ersätta en måltid. Till frukost åt jag ett knäckebröd. Men när jag sedan kom hem åt jag en massa middag plus en till choklad kaka och en clementin. Varför skriver jag sånt här!?

Nej nu tror jag att jag somnar sittandes här på schaslongen (stavning?). Ska gå och pusse tänderna, lägga mig i sängen, öppna en bok, stänga en bok, släcka lampan, försöka skingra tankarna, försöka andas regelbundet och avslappnat och hoppas på att somna. Nattnatt! 




Härlig bild va?


98856401_large
weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0