Lyckans tyranni

Jag visste inte var jag skulle bli av, och än mindre vad jag skulle göra. Ville bara vara borta på fläcken. Jag satte mig framför min dator som om där fanns en lucka till intetheten och mitt i mitt flyktsökande fick jag upp paint på datorn som jag inte använt på år och dar. Jag gick lös med fingret på den lilla "musplattan" och resultatet ser ni ovan. Samtidigt lyssnade jag på ett radioprogram om "lyckans tyranni" och när pappa kom in och propsade på att jag skulle spara mitt klydd så döpte jag det till just detta. Jag tycker att det ser ut som lyckans tyranni. Pappa tyckte att det blev ett jätte bra klydd! Jag blev hur chockad som hälst där jag satt och avreagerade mig och hoppades på att ingen skulle råka se vad jag höll på med. Han ville skriva ut den i färg på sitt jobb. Så nu kände jag mig lite stolt istället, antagligen därför jag lägger upp den på bloggen dessutom. Fast egentligen är det ju bara pinsamt när man tänkter efter. Men faktiskt så kände jag mig efter att jag klyddat färdigt i paint mycket lättare inombords. Så nu har paint används flera gånger sedan dess. Inga mästerverk men jag får ändå på något sätt ut lite kreativitet. Och jag gillar det här med att kunna klicka på ångra och så försvinner lite klydd som jag kommer på inte passar in, perfekt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0