Hundar och pulka





Bilderna är tagna i bokskogen för någon vecka sedan då Abbey, Angus och jag var där tillsammans med Komp och Giis. Abbey var en mästare på att dra och drog som ni kan se även mig en liten bit, för första gången. Hon har dragit Maja innan. Men hon behöver en del lock och plock för att förstå att hon kan komma framåt genom att dra. Först står hon bara och hoppar på stället och skäller. Men när hon väl är igång så går det undan. Dock så har jag inte skaffat en ordentlig ragsele till henne än så jag knopade ihop ett eget av Ivos gamla träns. Det satt bra på henne. Angus är rutinerad när det gäller att dra. Han brukar dra mig på cykel. Han har även dragit punka innan. Nu hade jag en ryggsäck med vikter på några kilo för att det skulle bli lite tyngd i. Han ser så stolt ut när han får dra. Men tyvärr blev det inga foton på honom. En annan gång. Nu har det ju kommit en massa snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0