Två månader

Idag har jag varit här på gården uppe i Nordland i precis två månader. Men tidslös som jag är så känner jag inte riktigt av vad det innebär. Jag tänkte skriva ett litet inlägg idag men nu blev klockan så mycket efter chattande med vänner och familj få facebook så jag får återkomma hit en annan dag och skriva om vad som hänt och känts de senaste veckorna. Ska passa på att ta massa foton också för om någon vecka åker jag härifrån. Jag känner att jag är klar här. Jag kommer sakna naturen och djuren så sjukt mycket. Men jag ska komma tillbaka till denna naturen. Tills dess ska jag försöka hamna på gårdar som är mig "mig". Vägledd av mitt hjärta ska jag ta mig fram och hamna där jag hamnar.
Jag ser så fram emot en stämningsfull jul hemma med älskade familjen på Möllevången. Och en traditionell nyårsafton med Pia och Bo. Och att få hänga med Nonna och Gocki i deras nya undervåning, haha! Kanske sova över någon natt med Abbey och prata om allt som hänt här uppe. Det hade varit så fint...
Jag måste bara klara den här resan hem. Och jag hoppas att jag klarar det utan en brännande magkatarr och trötthet som gör att jag nästan1 svimmar. Nej! Jag måste försöka stanna i något slags centrum innuti mig. Bara jag får sömn innan så måste det gå. Det måste!
Ja, jag får skriva mer en annan dag. <3 Får inte glömma bort min kära blogg som innehåller så mycket minnen. Måste fortsätta samla på min minnen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0