Alliance for a new humanity

Mitt i allt elende och all oro som har blivit av situationen i Japan så sitter jag här och känner en enträgen och seg hoppfull vilja och tro växa inom mig, parallelt med rädslan och förvirringen som krisen skapar i min mage. Jag har just varit inne på hemsidan för Alliance for a new humanity. Detta är en organisation skapad i syfte att förena människor, som, genom personlig och social förändring vill skapa en värld i fred, en hållbarvärld, en värld som speglar enhetligheten i mänskligheten.
Detta tror jag är vår enda väg. Om vi inte väljer denna kommer vi att så småning om gå under. Vi kan inte överleva med seperation och envälde. Vi måste förenas och med samarbete positivisera vårt uppehälle på planeten! Därför blev jag jätte glad när jag började läsa denna hemsida. Den är vad jag själv tänkt försöka arbeta för att skapa under mitt liv. Men nu finns det redan och den behövs nu, och jag kan då klättra vidare på idén och visionen om hur man får ut en medvetenhet bland människor.
Klicka här i mellan rummet --->http://anhglobal.org/en/who för att komma till hemsidan för Alliance for a new humanity.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0