Elliot Witheart

Jag blev helt ordlös när jag såg/upplevde hans musik. Det var en annan video än den jag lagt till här, med en av hans andra låtar när jag såg det första av honom. Och den videon började med att han bara såg han rakt in i kameran samtidigt som hans var helt totalt inåtvänd, och bara strålade av det ljus som lyste från den plats i sinnet han befanns sig. Han rörde inte blicken utan bara lät den vila passivt medan han gick in på insidan. Det blev en direkt länk till hans inre. Så kändesdet allafall. Ritkigt fascinerande. Hans musik är så äkta och naturligt vacker, personligt vacker. Och hans inlevelse som man kan se i hans ögon, är inte lönt att försöka skriva om. Det hör inte språket till. Glad att jag fick reda på honom. Nu har jag lyssnat varje dag, och han är en sann inspiriationskälla för mig. Elliot Witheart, alltså, lyssna!

yOur Way

Elliot WitheartMyspace Video

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0