Frukt gör dig stark

Idag, nu precis hittade jag en till supermänniska (Ja! Det var ett passande ord på något som egentligen inte kan eller borde kunna berskrivas i ett ord). Michael Arnstein heter han, framgångsrik maraton löpare i USA som lever uteslutande på frukt och grönt. Jag kollade in hans jätte fina, jätte nyttiga hemsida och hittade där mycket inspirerande och kärleksspridande filmer bland annat. Jag älskade videon då han pratar om hästar och de fantastiska varelser de är, både fysiskt och mentalt. Och vad lever de av? Jo, levande foder. Men i den första jag länkar till pratar han bara om hans mission, vad han vill och varför. Inspirerande!
Besök hans hemsida där du hittar ännu mer mycket inspirerande videos. =)
Här >>>http://www.thefruitarian.com/ <<<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0