Ställ dig tre frågor

Tidigare idag satt jag på youtube och uppdaterade jag vad jag missat under tiden jag varit i Norge. Leija Turunen vars videor jag följer hade lagt upp en lång fin video. I den uppmanade hon också alla att ställa sig nedanstående frågor. Jag loggade direkt in på bloggen och skrev ner dem i ett utkast. Dessa frågor ville jag föra vidare. För jag tror det kan hjälpa en i tillvaron att ställa sig själv lite frågor ibland. Försök inte att svara på frågorna om du inte gärna vill. Ställ dem bara helt enkelt till ditt undermedvetna och låt dem sedan vägleda dig.


Vilken värld vill jag leva i?
Vad ger mig lycka och glädje?
Hur kan jag leva på ett harmonist sätt som när inte bara mig, utan alla!?


Jag tycker underbara Leija har så fantastikt fint sätt att uttrycka sig på. Hon talar fritt och inspirerande direkt från sitt hjärta. Kolla in hennes videor, hennes Youtube chanel är som följer --> Leija Turunen youtube


Nu ska jag gå och lägga mig och läsa kvällsboken som idag inte är någon mindre än Svensk ordbok. Hoppas att några nya ord fastnar där uppe i någon liten hjärncell.


As above, so below.
As within, so without.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0