Några synpunkter

Jag bryr mig inte! (Om mitt senaste inlägg). Jag måste skriva! Nu måste jag skriva om några synpunkter som jag tycker mycket om (inte tycker-om men tycker om) just nu och måste få ur mig. Jag tänkte ju sluta skriva för det är så mycket nu med allt och jag blir så snurrig varje gång jag försöker få ur mig någonting för att alla tankar bara väller ut på samma gång och bildar den här stora bilden som sedan inte går att beskriva i ord. Men, jag satt just och tittade på youtube-klipp och fick så mycket energi av de här paret som jag blev helt förälskad i. Dom är så härliga och öppna och, ja. Så jag fylldes helt enkelt av min gamla vanliga vilja att nå ut och säga vad jag tycker och tänker. Så, därav uppkom detta blogginlägg. Det jag skriver om nu är liksom bara för att samla alla de olika tankar som vimlar runt där uppe i just denna stunden.
Det första. Det finns så många visa människor där ute. Vi är jäkligt många av vår art på jordklotet idag, klart det måste finnas många jäkligt intelligenta också. Intelligenta är fel ord. Öppna är rätt ord. Är man öppen blir man vad jag kallar vis, eller intelligent.
Den andra. Varför använder vi oss bara av lärare att lära ut!? Varför skickar vi inte runt de jag nämnde ovan att sprida sina tankar i vår snurriga värld. ¨
Det tredje, en liten parantes. Varför har jag så jäkla ont i min höft/bäcken!? Jag kan knappt sitta kvar här och skriva. Det bränner fan sönder mig.
Det fjärde. Nej, nu kommer det inte mer för mina tankar dras till köket där folken sitter och jag vill joina dom i deras gemenskap. Så, jag återkommer vid ett senare tillfälle!
Ja det här blev ju ingen vidare comeback... Men det kommer det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0