Minnen

Tänkte göra en ny header, göra bloggen lite vårfin. Men jag har inte riktigt någon bild av hur jag vill ha det. Satt bara och bläddrade runt i datorn efter ett photo eller något och såg lite gamla foton som väckte minnen. Bestämde mig för att presentera dem här. Tycker det är roligt, även om förmodligen ingen annan gör det.


Första minnet - På vår 80-tals musikal i 9:an. Jag och Karin var hemma på rasten och klädde ut oss som tusan. Alla blev skit förvånade när vi kom tillbaka för ingen trodde vi ens skulle vara med. Hade inte varit med och planera eller någonting, att måla kulisser hade varit vårt ansvar annars hade jag bara hållit mig tyst i bakgrunden som vanligt. Men ibland får jag såna knäpp. Så fort ett tillfälle ges på något sätt. Hade en body på mig eller vad det kallas, tröja och kortkorta shorts, i ett, vilket INTE var modernt då. Jag hade i varje fall aldrig sett en då, nu har ju de flesta såna. Hittade den i mammas garderob från förritiden och så en guldskärp runt midjan. Älskar att klä ut mig och förvåna folk!! De andra på fotot är sötnosarna Karin och Sara.

 
Nästa minne är från när jag var 15. Vi hängde på gräsmattan vid Annelund. Min dåvarande pojkvän Ahmed, kallad Ahmed-tönt, tar fotot. Killen jag pussar heter Aiman och han var inte riktigt klok i huvudet. Men jag gillar fotot, det är gulligt. Aiman sitter i Karins knä, vill väl föreställa någon slags tjejtjusare för omväxlingsskull.

Nej nu måste jag avbryta för maten är klar! Fortsätter kanske sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0