Hoppning i slow motion

Jag gjorde en film nyss med några (dem enda) filmklipp på där jag hoppar. jag rider på Iris, en helt vanlig lektion på MCR, för ett par år sedan kanske. Jag kan inte fatta att detta är det enda som finns filmat på när jag hoppar. Det går knappt ens att se, kvaliten är skit tråkig. Min ridning är så dåligt planerad att jag blir arg på mig själv när jag ser det. avhoppen kommer alldeles för tidig och Iris är duktig som ordnar upp allting hela tiden. Jag bara följer med. Men endå det är det enda jag har och jag är glad att jag har något. Ska göra en film av en dressyrlektion också som jag har sparat i datorn. Även där blir jag så arg på mig själv. Men men... Det kanske är så det är också...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0