Tomhet

Sitter här i min mamma och pappas säng och fördriver kvällens sista timmar med att göra väldigt lite. Såna där smått meningslösa grejer som att titta på gamla bilder, dricka juice, smörja in händerna fyrahundra gåner, fila mina korta naglar och skriva om det på bloggen. Det är så tomt. Mamma och pappa har vairt i skottland i en vecka, kommer hem i morgon. Atmosfären här är ödslig men lite mysig. Jag har helt och hållet flyttat in i deras rum den här veckan. Legat i deras säng. Tittat på komedier jag inte ens gillar.

Igår satt jag och tittade på gamla backup cds med bilder från flera år tillbaka. Fick en konstig känsla. Blev påmind om att tiden går, men att jag fortfarande är Mathilde, som jag alltid varit. Tänkte på allt jag varit med om. Så extremt snabbt tiden gått de senaste 7 åren, efter att jag fyllde 14 har det hänt så otroligt mycket. Jag har genomgått så mycket. Tänkte gör en liten serie med bilder (med de få bilder jag har på min dator) och göra som ett litet bildspel med minnen. Får lägga upp det här sedan.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0