Bra jobbat

Idag har jag varit effektiv. Fast att jag drog mig i nästan en timme innan jag lyckades gå upp i morse. Jag har gjort en hel etologiuppgift där jag skrev om grisens domesticering, på knappt fyra timmar! Jag brukar ta flera dagar på mig att göra en uppgift. Jag har också pluggat på nästa prov i djursjukvården som handlar om endoparasiter. Narkosprovet gick nog hyfsat bra, kanske inte MVG denna gången dock. Jag försöker att sänka mina amitioner något så att jag hinner med allt. jag har också avverkat några frågor om realismen och naturalismen som det ska vara prov på i svenskan så småningom.

Och så har jag varit ute och promenerat med Winston och Zita också. Juste, jag ska in på dogloggen och skriva lite om promenaderna. Nu är jag super trött och väntar på att vego-gratängen som pappa har stått med ska bli redo att lämna ugnen. Den ser mycket delikat ut. Nej, nu får jag bege mig till nästa blogg. Tjudilou!


På bilden står Zita och tittar på ankorna, jaktinstinkterna kittlar under tassarna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0