Dund duns duns

Vill ha lite foton här på bloggen men har inga! har inte tagit foton på evigheter. Tänker att jag lägger upp en gammal teckning eller något för att liva upp bloggen.  

Sitter just nu i soffan. Tog en "paus" ut mitt pluggande. (Paus inom citationstecken pga att jag knappt ens börjat plugga. Ett avbrott kanske mer passande ordval). Nedanför mig står Angus och försöker få mig att fortsätta leka med bollen (vilket jag gjort istället för att plugga). Han tar upp den, släpper den, tar upp den släpper den, och tittar menande upp på mig med sina busögon. Duns, duns, duns hör jag bara när jag försöker konsentrera mig på det här otroligt viktiga blogginlägget. Här kommer allafall en teckning, lite slarvigt gjord dock. Hugo och Lukas är hundarnas namn. Den ena är svensk champion i spår, tror jag det var. Det ni!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder!

2010-04-29 @ 22:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0