Skrivsvårigeheter

För tillfället har jag bara nio fingrar att srkiva med. Det tionde har jag invigt min nya morakniv med. Den var riktigt skarp vill jag lova! Så min slipning var tydligen lyckad. Men det är klart, jag använde all min samlade koncentration och inlevelse.  Det var skit kul! Ville bara fortsätta och fortsätta men något skulle jag ju ha kvar av kniven för att skära mig i fingret med så till slut fick jag nöja mig. Men det var länge sen jag fick så fina kommentarer. Jag var tydligen jätte duktig och slipade mycket intelligent, enligt mannen som var där och höll i undervisningen. Det ryckte upp mig flera våningar att höra och jag är i behov av att skryta lite nu, ni får ursäkta.



Woillá!


Jag fick låna Majas nya fina Nikon D60 så det blev en del foton. Här ser man mitt minnesmärke i fingertoppen också - kanon!

Ett foto av min söta pinne-gubbe är ett måste. Ville prova kniven också innan jag slipade den så att jag kunde jämföra efteråt. Hittade en pinne när jag var och hälsade på hästarna och började tälja lite planlöst på den tills det började likna ett ansikte. Nåja, kanske inten skönhet precis men öga, näsa, mun fick jag allafall till.


Vilket chamtroll va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0