Paradisen på jorden

Ja, egentligen är väl hela jorden ett paradis. Men just nu känns det som attj ga befinner mig i helvetet snarare än något paradis. Jag vill bara bort, till något nytt. Svalöv - Malmö, min vardag går mig på nerverna. Jag längtar bort varje sekund. Till ett ställe där man få tid för sitt liv. Där man får en chans att leva på riktigt, som den människa man är. Jag är trött på att försöka bli den modell man förväntas vara. Den perfekta människan som bara gör det den ska och sedan inte märks. Jag vill göra det jag vill, det jag känner och vet behövs. Det är mycket. Jag vill att en vit häst ska komma och rädda mig från min vardag (prinsen är inte nödvändig). Ta mig till en plats där jag kan leva på riktigt, en plats jag älskar. Som Norge eller Skottland. De är båda två underbara platser som betyder så mycket. Jag får ont inuti av längtan och frånvaro när jag ser på bilderna


Norge

Norge

Scotland

Scotland


Kommentarer
Postat av: karin

Jag älskar dig och dig och dig och dig!





och dina foton..

2009-01-20 @ 18:59:51
URL: http://karinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0