En massa klick

Nu känner jag mig duktig. Igår skickade jag ut en massa maningar till alla möjliga bloggar jag kunde hitta, bla Kenza, Blondinbella och andra kända bloggar om att de skulle börja klicka på ett klick för skogen. Varje dag man klickar kan man se hur många som klickade föregående dag. Och jag har aldrig sett så många klick som klickades igår någon gång tidigare. Nu tycker jag vi kan lossas att detta hänger liiite ihop med min insas från igår kväll? En väldigt passande slump kanske snarare. Men endå, man kan ju lossas att det hade liite med mig att göra alla fall? Jag försökte låta bli att känna mig fånig igår när jag satt och klistrade in min kommentar på blogg efter blogg, men nu kan jag lätt intala mig själv om att det inte var förgäves. Siffrorna har annars legat på runt 6000 till 9000 klickar om dagen, men igår var det hela 13062 klick! Imponerande!

Kommentarer
Postat av: karin

Självklart var det din förtjänst! :) fortsätt så gullet;)

2009-01-22 @ 10:45:43
URL: http://karinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0