Den sjunde

Nu har jag nästan bestämt att jag ska börja så smått att skriva lite här igen. Men bara nästan, och bara lite.

Idag var jag och Abbey på ribban. Hon lekte med alla vovvar, och stod och njöt av synen. Vi gick lite på stranden också. På vägen hem höll mitt huvud på att spricka av smärta. Det är min dumma visdomstand som förmodligen dragit på mig en infektion i käke/hals. Aj! Men imorgon ska jag till tandis.



Skrev precis ett långt inlägg och raderade allt utom första meningen som står kvar här längst upp. Jag ska försöka att inte gräva för mycket när jag skriver. Konsten är att hålla sig på ytan. Det finns för mycket känslor där nere och de sabbar mina inlägg. 

Hejdå!

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0