Childhood

För ovanlighetens skull var jag inne på blondinbellas blogg idag då jag genom "bloggkoll" såg att hon skrivit ett bra inlägg där hon länkat till hemsidan childhood och på så sätt skänkt dem 20 kr. Du kan skänka 20 kr du med genom att länka till dem i ett inlägg. Det tänker jag göra. Just nu klockan 19.55 har 258 personer länkat på sina bloggar och summan som går till verksamheten är därmed uppe i 5 160 kr. När 5000 bloggare länkat sidan är denna summa uppe i 100 000 kr!  Så länka du med! 

Så här står det på childhoods hemsida. Och nedanför är länken

"Childhood och Vattenfall vill främja debatten om utsatta barn i världen. Därför ger vi dig möjlighet att kommentera alla inlägg i vår blogg - dessutom skänker Vattenfall 20 kronor för varje inlägg du gör i din egen blogg som länkar till uppdragbarn.se. Pengarna går oavkortat till Childhoods verksamhet. Använd gärna våra bilder på din blogg och tipsa dina vänner om detta." 

 

Kommentarer
Postat av: karin

vad bra grej :O.. du vet att jag är nybörjare med sånt hör blogg grejs och lala :) och jag orkar inte förstå hur jag ska göra, så imorgon får du ta och hjälpa mig att skänka 20 kr till de behövande. Och jag vet att du kommer göra det, inte för min skulle. Men tack på förhand. Älskar dig, puss på nosen och sov vackert änglen min!

2008-09-17 @ 22:15:22
URL: http://karinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0