Engagerade bloggar

Nu är jag i full färd med att ragga upp bloggar till projektet engagerade bloggar. Vi får se hur det fungerar, jag tror vi allafll kommer att kunna göra skillnad. Det är några bloggar som nappat än så länge. Och jag ger mig inte. Jag kommer ha en lista på alla medverkande bloggar här på globalthought så kan vi se med egna ögon hur intresset ökar! Det kommer göra oss mer positiva tror jag.

Kom med och hjälp till du med. Mitt mål är att få Blondinbella att engagera sig HA. Så får vi se hur många bloggar som står på listan när de målet är uppfyllt. =)

Nä, men tänk er hur så många läsare som ser de här texterna sen när vi är ett gäng. Sen kommer det stora utmaningen, att skriva så intressant så att folk inte bara klickar förbi det. Det ska väcka allas intresse, kanske inte hos alla på samma gång. Men alla ska inse, att frågorna om den globala uppvärmningen rör alla. Det är inte bara forskarnas intresse, det är allas vårt överlevnads intresse det handlar om. Det är målet, det är det jag vill få folk att förstå!

Kram Mathilde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0