Tips

Jag läser en del om vårt klimat, miljön och olika faktorer som påverkar dessa . Det blir en del nyheter och en hel del fakta. Ändå kan jag inte särskilt mycket och det finns alltid mer att lära. Jag tänkte bara tipsa om de sidor jag hittar intressant information på. På en del kan man prenumerera på ett nyhetsmejl. På vissa sidor får man ett mejl/veckan men på någon får man dagligen mejl med nyheter. Och då har man mycekt att läsa.

jag delar in det i två kategorier för lätt fakta och lite mer avancerad. 

Lätt
Naturskyddsföreningen
Konsumentverket
Miljöaktuellt - dagens miljö
Klimat och miljö


Tung
Statistiska centralbyrån SCB - En massa statistik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0