Blogg&plugg

Det går inte riktigt ihop just nu. Precis islutet av terminen och jag håller på med ett miljöarbete som ska inn nästa vecka. När jag är färdig med det kommer jag köpa laptop och vara 100% uppdaterad här igen. Då ska jag även sätta ut hela arbetet här på bloggen så alla intresserade läsare kan se det. Än så länge är bara inöedningen klar, med det går väl frammåt.

Nu har jag klippt mig. Kom hem ett tag sedan. Jag och syrran är sommarfina i håret nu och redo för alla studenter som väntar under veckan. Fårla ta & lägga ut lite bilder. Det är en väldig kontrast ifrån tidigare då jag nu klippt lugg!! Det var längesedan jag hade lugg senast, var väl 10 nått när den växte ut.

Aja... Hej så länge <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0