Djupaste min vän

Blir varm när jag läser och inser vilket djup av personlighet jag mött. Jag har nog inte träffat någon som honom innan. Någon som tänker och skriver på det sättet han gör. Om viktiga, intressanta och fina saker som tvingar mig att tänka efter för att ens förstå det faktiska djupet. Tack min vän för att du berikar världen med din djupa vackra blåa själ. Inte ens om jag fick äran att känna dig livet ut skulle jag ha kommit i närheten av att nå bottnen på ditt oändliga jag. Hur kan så mycket rymd rymmas i en begränsad människokropp? 

Precis som jag är lycklig över solens existans, över trädets existans, över gräsets existans, över blomman exsistans, så är jag lycklig över din. För att världen är finare med den.

Ville bara säga det...  
Jag vet att du läser emellanåt, hoppas bara du känner dig träffad O





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm jag vet inte men jag känner mig träffad. Jag har noll erfarenhet med tjejer, om det inte ligger på minus alltså lol, men i mina öron låter du förälskad(?) Haha jag kanske är helt ute och cyklar så bli inte förvånad över vad en okunnig har att säga. Sen förtjänar jag inte all denna beröm och du är mycket bättre än vad du jämför!



Är julklappen på svenska eller engelska? Mejla mig ifall du menar mig eller inte och förklara dig så jag förstår!



2008-12-17 @ 01:34:44
Postat av: Alina

Natti:)

2008-12-17 @ 01:41:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Mathilde

Skulle min anonyma kommenterare till detta inlägg vilja presentera sig så att jag vet vem jag ska svara?

2008-12-17 @ 14:46:49
URL: http://globalthought.blogg.se/
Postat av: Zakaria

Jag är inte anonym, ville hålla det privat, men det verkar som att du inte hade läst mitt mejl om julklappen.



Men nu har du läst den och svarat om att jag är galen? för att jag tror 11:e september va inside jobb. Har du bevis att den inte va det? Ge mig ett. Jag har gett dig flera SOLKLARA bevis att den är det. Antingen är du inte välutbildad inom fysik eller så är du en lögnare. Vad är en teori? Det är en idé. Vad är FAKTA? Det är en bevisad teori. Studera saker innan du kallar folk - som har förlorat sina älskade i 9/11 attackerna - psykade.



Du kallar troende på skapelsen "folk som inte kan tänka större än vad som rymms i en kapsyl", de som följer endast mening i livet, är det så du beskriver dem? Du är verkligen okunnig.



Jag ska inte bete mig som du gjorde i mejlet för att hat och förakt löser inget. Med detta lämnar jag din blogg.

2008-12-17 @ 23:07:54
Postat av: Zakaria

Jag är inte anonym, ville hålla det privat, men det verkar som att du inte hade läst mitt mejl om julklappen.



Men nu har du läst den och svarat om att jag är galen? för att jag tror 11:e september va inside jobb. Har du bevis att den inte va det? Ge mig ett. Jag har gett dig flera SOLKLARA bevis att den är det. Antingen är du inte välutbildad inom fysik eller så är du en lögnare. Vad är en teori? Det är en idé. Vad är FAKTA? Det är en bevisad teori. Studera saker innan du kallar folk - som har förlorat sina älskade i 9/11 attackerna - psykade.



Du kallar troende på skapelsen "folk som inte kan tänka större än vad som rymms i en kapsyl", de som följer endast mening i livet, är det så du beskriver dem? Du är verkligen okunnig.



Jag ska inte bete mig som du gjorde i mejlet för att hat och förakt löser inget. Med detta lämnar jag din blogg.

2008-12-17 @ 23:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0